Lilleström

Idag har man utforskat Lilleström sentrum som det så fint heter i Norge.

Som ni vet var jag på jobb i tisdags men varken igår eller idag är det jobb, igår var jag med Loove i Fjerdingby och träffade styret. Ikväll är det innebandyträning för Looves del, då jag tänkte hänga med för att heja på grabbarna i laget.

I morgon fredag är det jobb som gäller på Scancic hotel på Oslo Airport. Lördag är det seriepremiär för Looves Fjerdingby och givetvis finns jag med vid sidan av planen och stöttar och hejjar på grabbarna. På kvällen är det jobb på fotbollsstadion i VIP-logen.

Nu väntar jag hem Loove med en Vaskemaskin (tvättmaskin) innan det är träning.

Ha de Gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0