Ikväll.

Hej igen.

Idag ska jag åka och kolla på alla fina hästar i ridhuset för det är programridning. Hade tänkt vara med men hann inte träna tills det var dags.

Ikväll är det Hockey som gäller!!

Kram på Er!!

Bio igår

Hej hopp.

Igår så var man först hemma ett tag sen tog man bilen till Klinte för att möta mamma, sen åkte vi vidare till Visby för att först äta lite mat och sen se på Bio.

Maten vat super god.
På bion var det sen inte så mycket folk trodde det skulle vart mer. Vi så High School Musical 3. Den var riktigt bra.

Helgen

Helgen har varit toppen.

Den började med Bowling i fredags och jag slog Strike på första försöket! jippi, det händer ju inte allt för ofta om man säger så.

I lördags så vaknade man av att katten ville gå ut, och då gick jag oxå upp. Sen gick jag ut för att tvätta bilen den var lite smutsig. Efter det så åkte jag på Hemse för att kolla innebandy min bror spela.
Man kan ju säga som så att jag höll mig på Hemse större delen av dagen för var på möte och sen spelade jag oxå innebandy. På kvällen blev det Pizza och film hos en kmpis på Hemse.

I söndags då städade man huset och så var man på Hemse och kollade Hockey.
Sudret mot Gnesta och Sudret vann!

Sen hade helgen gått, lagade lite mat och kollade på tv. innan det var dags att sova.

Min blogg kommer nog få en ny look snart. :)

Idag har man klipppt gräs och ikväll ska man bara ligga i soffan och softa till alla bra Tv program.

Ha de Super Kramen på ER!!

Helgen

varför kommer man aldrig på vad man ska skriva i bloggen.

I fredags kväll var man och kolla på hockey tyvärr förlorade Vi men men de fick ju revanch när de mötte samma lag igår så kom hem med en vinst från Fastlandet.

I lördags så var man lite överallt, scouterna hade hajk så man var och hälsa på dem och så hjälpte man till att förbereda ett kalas som skulle hållas på kvällen och sen på kvällen var man själv och roade sig på en krog i stan, jag var chaffis så det blev alkoholfritt hela kvällen, och morgonen får man nästan säga för jag la inte huvudet på kudden förrän kl var 05.00 på söndags morgonen.

Igår var man allmänt slö, var på invigning med scouterna och sen så somna man i soffan.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt.

Hoppas ni får en bra dag!

Kram på Er!

Turkiet 25/9-2/10

Turkiet 080925-081002

Torsdag 25/9

Väskan är packad och klar så när som lite små grejer och man går hemma och väntar på att bilen ska komma och hämta mig för att åka in till Visby och sedan vidare till Turkiet.

Fredag 26/9

Efter att ha flugit hela natten och åkt buss så landar vi äntligen på vårt hotell

Så denna dag är vi lite sega men vi tar oss ändå ner till stranden för att sola och bada.

Lördag 27/9

Idag är det stranden som gäller för hela slanten det ska ju synas när man kommer hem att man varit utomlands.

på kvällen var vi och åt på en restaurrang.

Söndag 28/9

Idag åkte vi en Dolmas (buss) och gick på Marknad i Manavgat.
Jag köpte en hel del saker.

Måndag 29/9

Idag åkte vi in till en annan strand på andra sidan berget för där var det mjukare vågor som gjorde att man kunde bada lite mer.
på kvällen så var vi på ett kärt återseende för min mamma och hennes vännina som var med på resan för vi var och åt på en restaurang som de hade varit på förut.

Tisdag 30/9

Stranden idag igen solbrännd om näsan blev man allt och lite var stans.

Onsdag 1/10

Sista dagen i Turkiet,vad gör ,man väl då om inte ligga på standean och bättra på solbrännan lite till ;P
och så var det dopp i poolen som alla andar dagar när man kom hem det var där det var som svalast.

på kvällen åt vi super god mat. När vi sedan ko hem till hotellet var det tuskiskafton så det såg vi på från balkongen.

innan det var dags att sova.

Torsdag 2/10

Hej då Turkiet och Välkommen hem till Gotland igen!

Denna vecka har varit helt underbar.

Idag har man införskaffat sig ett bredband så nu kan man sitta uppkoplad hela dagarna.