Dags för jobb

Efter mitt stora äventyr att hitta jobbet i tisdags är det återigen dags att försöka hitta fram, Loove skulle ha jobbat, men blev tvungen att joba över så han kommer inte att vara min trygghet ikväll. Men det kommer gå galant. men innan det är dags för det så ska jag ta mig en tupplur.  kl 15:45 står jag vid Lilleströms perrong och väntar på tåget mot Lillehammer där det blir avstigning vid Oslo Lufthavn för att sedan hitta plattformen B25 och bussen mot Scandic Hotel.

Imorgon är det serieprämiär i den Norska elitserien där Loove är tränare för Fjerdingby, ska bli spännande. På kvällen är det sedan jobb i VIP-logen på fotbollsstadion.


Hade!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0