Tiden bara rinner iväg....

Shit va länge sedan jag skrev något i min blogg. Så nu får det bli ett inlägg.
Så nu ska ni få en sumering från Norge och Balders veg 2B.

För två veckor sedan hade vi besök av Looves far Rolle här i Norge, det var väldigt mysigt att träffa honom. Åt god mat och hade väldigt trevligt.
Sedan har det rullat på med jobb, innebandy både träning och match. Jag har även gjort debut som speaker på Fjerdingbys hemma matcher.
Förra veckan började jag jobba på Barnehage (dagis) genom Adecco så det fungerar bra det med.

Jag måste berätta att dagarna rinner iväg så fort att jag helt tappat dagar och att det är första advent idag, men även om både jag och Loove ska iväg på matcher idag så kommer det bli advents mys är med.

Men nu är det dags att börja tagga för match med Lilleström IBK´s jenter då vi har match mot Ski.

Ha de så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0