Oops!!!

Det var visst ett tag sedan man skrev något i bloggen. Så det är väl på tiden nu då.

Sist jag skrev något så var jag och Loove påväg till Globen och SM i innebandy. Det var en toppen tillställning i god kamratskap.

Helgen efter det var det KM med Follingbo Flyers som gällde så spelade innebandy en hel dag och på kvällen blev det lite fest.

Nu har skolan övergått i en sex veckor lång praktikperiod som snart är slut. Dagarna tillbringar jag på Suderbys Herrgård i Västerhejde. Där får jag göra lite av varje. Servera kaffe, lunch, städa, möblera konferenssalar ja det mesta.

Till helgen så blir man skogsmulle på Näs då det är dags för den årliga St:Görans hajken med scouterna, då man bor i vindskydd och har eldvakter som håller koll på elden. På söndagen sen är man ute i skog och mark och träffar på olika bemannade kontrolle där man samlar poäng.

Ikväll bär det av till den lilla familjen Gahnström/Ringvall för att träffa lill killen Vilton.

Ni får ha de bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0