Godmorgon Världen

Återigen väcktes man av  solens strålar värmer ens kind, en härlig känsla. Vaknade även innan alarmet ringde, så nu är man snart ingen "tröttmössa" längre.

Idag är det precis 9 veckor sedan jag och Loove blev tillsammans, tack Älskling för att du står ut med mitt svängiga humör.

Idag blir det en cykeltur till farmor och sen ska det packas lite grejer för åker till Loove i morgon, och blir kvar där till minst tisdag.

För i morgon kväll blir det ju lite fest i Looves lya, på söndag är det innebandy i stan och på måndag är jag på kurs, ska försöka lära mig något nytt som ska användas på campingen.

Hoppas Ni får en trevlig dag, skriver mer ikväll om jag orkar när jag kommer hem annars får det bli i morgon medans jag väntar på Loove

Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0